CUM DEVI REPREZENTANT ORIFLAME

Contactaezi un reprezentant oriflame sau;

 -

 

• Pentru a deveni reprezentant oriflame  Complectezi  formularul de inscriere   si in cel mai scurt timp vei fi contactat telefonic de un reprezentant autorizat, care va v-a explica termeni si conditiile de inscriere ca reprezentant oriflame, sau ne puteti contacta, direct dvs. telefonic.

Semnezi Contractul de vânzare-cumpărare cu Oriflame. Pentru aceasta ai nevoie de: copia după cartea de identitate.

• Consultantul îţi explică termenii şi condiţiile în care compania îţi acordă unul sau mai multe credite de 18 de zile.

Ca reprezentant oriflame primeşti o legitimaţie de Client Oriflame, un număr de cont (cod client) pachetul de incepator, starter kit şi eşti pus în legătură cu Administratorul tău de cont Oriflame (KAM).

• Consultantul îţi comunică numele Directorului Oriflame în subordinea căruia eşti repartizat. Numele acestuia şi numărul tău de cont apar pe fiecare dintre facturile tale.

• Acum, pe baza codului de client poţi face prima comandă de produse Oriflame!

Foloseşte-ţi timpul astfel:

• Prezintă cataloagele şi ia comenzi pentru fiecare catalog oriflame;

• Invită prietenii să ia parte la o prezentare a Avantajului Oriflame;

• Participă la întâlniri, instruiri şi evenimente. Aşa vei învăţa din experienţa celorlalţi.

1.png Ca reprezentant oriflame faci economie când cumperi produse.

Ca reprezentant oriflame prezintă cataloagele şi ia comenzi pentru fiecare catalog;
Ca reprezentant oriflame Invită prietenii să ia parte la o prezentare a Avantajului Oriflame;
Ca reorezentant oriflame participă la întâlniri, instruiri şi evenimente. Aşa vei învăţa din experienţa celorlalţi.

Distrează-te cu Oriflame!

STARTER KIT  -  Pachetul de incepator

 
Odata cu inscrierea dumneavoastra, la alegere puteti opta pentru unul din cele doua pachete de incepator:

- Starter kit Clasic - 3,5 Ron  ACUM ESTE GRATIS


Starter kit Clasic contine:
un catalog curent oriflame sau unu din campania urmatoare ( depinde de perioada inscrieri ), pliante si materiale informative oriflame, si un contract oriflame.

Starter kit Profesional contine:
Geanta Oriflame Cataloage (in prima saptamana din campanie
- 1 catalog al campaniei curente + 2 ale campaniei urmatoare, iar in celelalte 2 saptamani ale campaniei
- 3 cataloage ale campaniei urmatoare) Mini-ghid de informatii Oriflame Ghid de promovare a oportunitatii Oriflame Mostre selectionate
- 20 mostre ruj;
- 10 mostre parfum;
- 5 mostre plic (crema de zi si fond de ten)
- Ghid de culori
- Newsletter
- Welcome Program
- oferta pentru incepatori Card Scratch & Sniff, ideal pentru prospecting (cu ajutorul acestuia se pot mirosi parfumurile dupa ce se atinge usor suprafata indicata), ce contine o oferta speciala pentru cei care se inscriu. Valoarea starter kit este de 35 Ron.


CUM COMANZI PRODUSELE ORIFLAME

Reprezentant  Oriflame                                                     

Dacă eşti înscris în Oriflame, deci ai calitatea de Reprezentant Oriflame Direct sau Consultant Oriflame si poţi comanda produsele oriflame astfel:

Comandă personală
Se face direct la liderul sau directorul de retea.
Se transmite la adresa acestuia de email:
- cod client ..........................
- nume si prenume...............................
- punct livrare comanda (centrul Oriflame de unde doreşti să ridici comanda).................
- comanda dvs in format : cod - cantitate ( ex : 4312 - 2 buc )

Comandă online
Ai nevoie de cele două elemente de logare: Cod Client şi Parolă. După ce ai obţinut parola, nimic mai simplu: te loghezi şi faci comanda. În plus, beneficiezi de multe alte facilităţi.

Compensatii


Valoare discount-uri primite ca reprezentant oriflame sunt urmatoarele:

Comenzile pana in 50 Lei nu au discount.

discount de 23% pentru comenzi de 50 - 249 Lei

discount de 30% pentru comenzi de 249 - 499 Lei

discount de 40% pentru comenzi de 500 - 900 Lei

 

CUM PRIMESTI COMANDA ORIFLAME

Indiferent de modul ales pentru transmitere, comanda ta este procesată şi apoi transportată de către Oriflame la punctul de livrare specificat în comandă.

Oriflame face livrarea coletelor atat la domiciliul clientului, cat si la punctele de lucru Oriflame din tara.

Prin urmare, mare atenţie atunci când alegi modalitatea de livrare!


LIVRAREA  LA  DOMICILIUL  

 -

Compania Oriflame asigură livrarea pachetelor la domiciliu prin firma de  curierat rapid TNT Romania. Taxa pentru livrarea la domiciliu a comenzii este de 7 lei, indiferent de valoarea comenzi.Termen de livrarea a comenzii: între 24 ore-5 zile (în funcţie de posibilităţile de ambalare a comenzilor). Acoperire pentru toată ţara, posibilitatea de confirmare a adresei sau solicitarea livrării coletului la o altă adresă.           

•Pentru a evita întârzierea livrării comenzilor şi pentru a beneficia de servicii de calitate, vă rugăm să verificaţi în baza de date dacă adresa, codul poştal, numărul de telefon şi adresa de e-mail sunt corecte.

•Posibilitatea urmăririi on-line a coletului pe baza numărului de client. Telefon: 021 233 05 62/63/64 int 1310742 11 10 10 int 131            

•În momentul în care comanda pleacă din depozitul Oriflame, clientul va primi un e-mail de confirmare a plecării coletului catre destinatie, e'mail-ul va fi trimis de către TNT Romania.                                          

•Clientul va fi sunat de către curier, înainte de livrarea coletului, pentru a stabili cu exactitate ora de predare a acestuia la adresa stabilită. Curierul va face două tentative de livrare în decurs de 24 -48 ore, după care coletul se returnează.             

•În prezenţa curierului, se verifică integritatea ambalajului coletului. Nu recepţionaţi coletele cu aspect deteriorat sau desigilate.  Daca coletul este desigilat sau prezintă urme de violenţă se specifică acest lucru pe AWB şi se refuză recepţionarea coletului.

 

LIVRARE  PRIN  CENTRELE  ORIFLAME


Daca ai ales punct de livrare unul din centrele Oriflame, este necesar să te informezi la liderul sau directorul de retea de ziua în care este programat transportul comenzilor. Informaţii privind data livrari comenzilor le vei primi si pe mail la inceputul campaniei.

ATENŢIE
• Comenzile se ridică personal în zilele în care sosesc la centrele Oriflame;

La ridicarea coletului reprezentantul oriflame are obligaţia să verifice continutul acestuia chiar la sediu ( punctul de livrare ) si acesta trebuie sa fie conform cu factura ce se gaseste in pachet; in cazul cand exista o neconcordanta intre factura si numarul de produse, informati lucratorul companiei de la sediu de unde ridicati pachetul si faceti sesizare pentru a se remedia acest inconvenient.



Factura care insoteste pachetul este documentul cu care mergem la banca si platim. La banca se plateste suma exact cat este in factura.

Depasirea termenului de achitare de 18 zile implica penalitati financiare.


PLATA FACTURI COMANDATE

 

EFECTUAREA PLATI

In momentul în care o comandă este înregistrată în sistem se emite factura aferentă comenzii. Factura se primeşte în comandă, împreună cu produsele comandate.

În calitate de Client Direct sau Consultant Oriflame beneficiezi de o perioadă de creditare de 18 zile pentru produsele comandate.

Plata facturilor se poate efectua prin urmatoarele modalităţi:

TRANSFER BANCAR cu ordin de plata în unul din urmatoarele conturi:
    • RO21 INGB 0001 0001 0472 8927 - deschis la ING Bank;
    • RO74 BPOS 7050 3217 375R OL01 - deschis la BancPost SA;
    • RO69 ABNA 4100 2641 0027 6819 - deschis la RBS BANK SA;


PLATA IN NUMERAR la casieriile noastre din Bucureşti - sediu central şi Timişoara - Str. Mircea cel Bătrân (Martir Petre Domăşneanu), bloc 71, ap.13;

Plata facturii se poate face în numerar pe baza facturii la ghişeele*:
    • Bancpost - unităţile din toată ţara;
    • CEC - unităţile din toată ţara;
    • Poşta Română - prin completare formular depunere;
    • Payzone puncte de incasare - magazine dedicate Payzone

PLATA CU CARD / POS la punctele noastre de lucru din:
    • Bucureşti - Sector 1, Str. Horia Măcelariu nr.61-81;
    • Bucureşti - Sector 3, Str. Matei Basarab nr. 104, bl.72, sc. A, parter, ap.2;
    • Bucureşti - Sector 6, Str. Poiana Mare nr.6, bl.B8, sc. B, parter, ap.21;
    • Cluj Napoca - Str. Teleorman nr.25;
    • Craiova - cart. Brazda lui Novac, bl.C8, parter;
    • Constanţa - Bd. Tomis nr.334, bl.ST6, parter;
    • Iaşi - Str. Albinet nr.40;
    • Baia Mare - Str. Transilvaniei nr.8;
    • Bacău - Str. 9 Mai, nr.35, sc.C, parter;
    • Braşov - Str. Lungă 248;
    • Timişoara - Str. Mircea cel Bătrân (Martir Petre Domăşneanu ), bl.71, ap.13;

* Pentru plata facturilor Oriflame prin modalităţile enumerate la pct.4, nu este necesară deschiderea unui cont bancar în acest scop.

Pendinguri
Dacă doriţi grăbirea procesului de înregistrare a plăţii unei facturi (fără a aştepta confirmarea plăţii dvs prin circuitul bancar) puteţi transmite prin email o copie după dovada plăţii la KAM-ul dvs sau la adresa email customer@oriflame.ro

Compensatii

Valoare discount-uri primite de reprezentanti oriflame sunt urmatoarele:

Comenzile pana in 50 Lei nu au discount.

discount de 23% pentru comenzi de   50 - 249 Lei

discount de 30% pentru comenzi de 249 - 499 Lei

discount de 40% pentru comenzi de 500 - 900 Lei

FI REPREZENTANT ORIFLAME


 
 
 
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one